niedziela, 17 marca 2013

Marylin Monroe

Hej!

Jutro będę robić sesję wraz ze stylizacją, której inspiracją będzie postać Marylin Monroe. Pani Jola, która będzie występować jutro w roli modelki wygrała ją w konkursie, który organizowałam na funpage'u ;)

Liczę na świetną zabawę i super efekty;)

Przy okazji, przypomniały mi się zajęcia z Podstaw fotografii, na których miałam okazję zobaczyć to zdjęcie:



A tu dla porównania oryginał:


Oczywiście Pani Jola ma o wiele mniej lat, niż kobieta na pierwszym zdjęciu, więc też inspiracją jest zdecydowanie zdjęcie prawdziwej Marylin Monroe ;) 

Dodaję je jako ciekawostkę, bo moim zdaniem jest to bardzo oryginalne podejście do portretu starszej kobiety. Mi osobiście się podoba, a Wam? :)

Przy okazji, przypominam, że wraz z Paulą organizujemy konkurs na stylizowaną sesję zdjęciową. Ja operuję pędzlami, Paulina aparatem ;) Zachęcam do brania udziału! 


Pozdrawiam!
Ania.

1 komentarz:

  1. Hej :) nominowałam Cię do TAG Liebster Blog na moim blogu:
    http://paukosmetycznie.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html
    Zapraszam do wspólnej zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie, PauKosmetycznie :)

    OdpowiedzUsuń