piątek, 5 kwietnia 2013

Po pierwsze: projekt!

W wolnej chwili lubię wziąć szablon do makijażu, paletę cieni, kredki i pędzle i przenosić swoje pomysły na kartkę.

Jest to bardzo przydatne z kilku względów:
1. Kiedy wykonuję makijaż wiem, widzę co dokładnie chcę osiągnąć. Pozwala to zaoszczędzić czas.
2. Sytuacje, kiedy czegoś w makijażu brakuje, ale nie wiadomo czego, zostają zminimalizowane do minimum.
3. Make up można powtórzyć wiele razy i zawsze osiągniemy ten sam efekt.

Jeżeli lubicie wykonywać makijaże i jeszcze nie robiłyście projektów, to serdecznie to polecam! Świetna zabawa połączona z pożytecznym ;)

Przedstawiam kilka moich prac:









Moim projektom daleko do doskonałości, ale w końcu to praktyka czyni mistrza, a ja mam jej jeszcze ciut mało :)

Ps. Usta kolorowane są kredką akwarelową, która niestety pozostawia takie ślady, ale lepsze to niż np. tłuste plamy :)


Jeżeli chcecie spróbować swoich sił przy projektowaniu tutaj pobierzecie szablon (ten z którego ja korzystam i który oczywiście polecam): KLIK!


Nie zapomnijcie podzielić się z nami efektami!


Pozdrawiam kolorowo!
Ania.

3 komentarze:

  1. A próbowałaś szminką i patyczkiem higienicznym? :) U mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminki i kredki do oczu nie używałam, bo bałam się, że mi narobią tłustych plam. Ale spróbuję tak jak piszesz - patyczkiem. Dzięki za podpowiedź ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie próbowałam robic makijażu w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń