wtorek, 16 kwietnia 2013

SIQUENS Medexpert krem przeciwko niedoskonałościom skóry


Przyszedł czas na recenzję, którą obiecałam przy poście o kremie Tołpy.
Krem SIQUENS MEDEXPERT KREM PRZECIWKO NIEDOSKONAŁOŚCIOM SKÓRY jest moim kolejnym odkryciem z boxów. Znalazł się on w styczniowym pudełeczku.



OPIS PRODUCENTA:

"Likwiduje przyczyny powstawania niedoskonałości oraz redukuje juz istniejące. Poprawia wygląd skóry zapewniając jej odpowiednie nawilżenie, jednocześnie matując błyszczące partie.
  •          Działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie*
  •          Normalizuje wydzielanie sebum i matuje
  •          Zwęża pory i redukuje zaskórniki
  •          Wyrównuje koloryt skóry i poprawia jej ogólny wygląd
  •          Nawilża i regeneruje
  •          Nie podrażnia i nie wysusza
  •          Doskonały jako baza pod makijaż."


Pojemność: 30ml
Cena: ok. 30zł

MOJA OPINIA:

1. OPAKOWANIE
Krem znajduje się w plastikowej, elastycznej i bardzo wygodnej w użyciu tubce. Grafika opakowania jest prosta i estetyczna.

2. KONSYSTENCJA
Po wydobyciu kosmetyku z tubki zobaczymy białą, nieco silikonową w konsystencji maź. Przypomina mi ona nieco bazy pod podkład.

3. APLIKACJA PRODUKTU
Krem nakłada się przyjemnie. Jest wydajny. Chwilę po aplikacji skóra jest przyjemna w dotyku i wyraźnie zmatowiona. Kosmetyk wchłania się szybko i nie zostawia na skórze tłustego filmu. Krem świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż.

4. DZIAŁANIE
Najważniejszy punkt programu.
Silikonowa konsystencja tego produktu na początku kojarzyła mi się z zatkanymi porami i późniejszymi problemami ze skórą twarzy. Na szczęście nic takiego się nie dzieje – wręcz przeciwnie! Regularnie stosując ten krem zauważyłam, że zmniejszyły mi się pory na twarzy, a skóra jest dobrze nawilżona i miękka. Kosmetyk ładnie goi wypryski, a także redukuje przebarwienia, które po nich pozostają.
Używając tego produktu w połączeniu z kremem odprężającym Tołpy zauważyłam ogromną poprawę mojej cery i w końcu zaczynam pozbywać się zaskórników.

5.DOSTĘPNOŚĆ
Przyznam, że przed znalezieniem produktów Siquens w Glossy, nie znałam tej marki. Póki co, w Lublinie widziałam te kosmetyki w Tesco w „Strefie Piękna”.
A u Was jak jest z dostępnością?

PODSUMOWANIE:

Plusy:
  •          Wydajność
  •         Dobra cena
  •          Świetny jako baza pod makijaż
  •          Dobrze matuje skórę
  •          Dobrze nawilża
  •          Wygodne w użyciu opakowanie
  •          Redukuje wypryski i przebarwienia

Minusy:
  •         Dostępność – widziałam tylko w jednym miejscu


A Wy używałyście tego kremu? Jakie są Wasze odczucia? Czekam na opinie ;)

Pozdrawiam!
Ania.

2 komentarze:

  1. Fakt, też nie widuję Tołpy w sklepach stacjonarnych, ale za to w sklepach internetowych i na allegro jest mnóstwo ofert. Ostatnio zaopatrzyłam się w krem do stóp. Z kolei odprężający od jakiegoś czasu mi się dziwnie roluje na twarzy, czego nie było na początku... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Lublinie Tołpa jest dostępna w drogerii, którą mam prawie, że pod nosem ;) Tak więc na szczęście jak skończą mi się oba kremy, to wiem gdzie szukać. Ja póki co z Tołpą i Siquensem nie mam żadnych problemów. Na testy czeka w kolejce jeszcze Serum z kwietniowego boxa. Mam nadzieję, że jest równie udane.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń