piątek, 22 lutego 2013

Boxowy zawrót głowy

Hej!

Dziś znów o pudełeczkach.
Postanowiłam wyliczyć wartość GlossyBoxa i ShinyBoxa w tym miesiącu. Po części z własnej ciekawości, a po części żeby ułatwić wybór osobom, które wahają się między dwiema opcjami i ważna jest dla nich również wartość produktów znajdujących się w boxie.


GLOSSYBOX




























1. TOŁPA Lekki nawilżający krem odprężający dermo face hydrativ PEŁNY PRODUKT
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 40ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 36,99zł
2. SCOTTISH FINE SOAPS Odżywka do włosów Arboria
Wielkość próbki: 40ml
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 40ml ?
Cena pełnowymiarowego produktu: 11,90zł
3. SCOTTISH FINE SOAPS Szampon do włosów Arboria
Wielkość próbki: 40ml
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 40ml ?
Cena pełnowymiarowego produktu: 11,90zł
4. L'OREAL PARIS Color Riche Le Vernis PEŁNY PRODUKT
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 5ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 20zł
5.MODELCO Paleta cieni DUO Bronzed Goddes PEŁNY PRODUKT
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 2x2,35g
Cena pełnowymiarowego produktu: 80zł

PREZENTY:
1. Papilotki na muffinki
2, Bon rabatowy o wartości 40zł na zakup biżuterii (wcześniej trzeba wydać 200zł)


WARTOŚĆ PUDEŁECZKA: 160,79*


SHINYBOX



1. DERMEDIC Tonic, mleczko 2 w 1 HIALURO HYDRAIN3 PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 200ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 24,85zł
2. DERMETIC Krem pod oczy HIALURO HYDRAIN3 PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 15g
Cena pełnowymiarowego produktu: 27,35zł
3. RIMMEL Tusz do rzęs Extra Super Lash PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 8ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 16,99zł
4. BIODERMA Płyn micelarny Sensibio H2O PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 100ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 11,90zł
5. BIODERMA Photoderm MAX SPF50+
Wielkość próbki: 5ml
Wartość próbki: 7,50zł
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 40ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 60zł
6. BIODERMA Sensibio AR BB Cream SPF 30
Wielkość próbki: 5ml
Wartość próbki: 8,60zł
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 40ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 69zł
7. ANNA LOTAN Premium B.B. Cream
Wielkość próbki: 5ml
Wartość próbki: 33zł
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 30ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 198zł

PREZENTY:
1. Naklejka PIXERS
2. DERMETIC Peeling enzymatyczny HYDRAIN3 PEŁNY PRODUKT!
Wielkość pełnowymiarowego produktu: 50ml
Cena pełnowymiarowego produktu: 30zł

WARTOŚĆ PUDEŁECZKA: 130zł + 30zł (prezent) =160,19*

*podane przeze mnie wartości boxów są orientacyjne.



Jak widać, wartość obu pudełek w tym miesiącu jest bardzo podobna.

Czas na małe podsumowanie:
mimo podobnej wartości, jakość pudełek jest zupełnie różna.
 Gdybym miała dzisiaj zrezygnować z subskrypcji któregoś z nich to byłby Glossy. Dlaczego? W Shinyboxie od pierwszego kontaktu czuć, że marka stawia głównie na to, abyśmy się czuły rozpieszczone i usatysfakcjonowane. Jestem ich klientką od dwóch miesięcy i już dwa razy zostałam bardzo mile zaskoczona! A muszę się przyznać, że przy subskrypcji Shiny obawiałam się, że robię głupotę, bo już mam Glossyboxa. Niestety z przykrością stwierdzam, że Glossy jest coraz gorszy. Brak mi już uśmiechu na twarzy, kiedy rozpakowuję pudełko.

A jakie są Wasze odczucia?

Pozdrawiam!

Ania.

3 komentarze:

  1. Ja mam GlossyBoxa, a Shiny kupowałam w zeszłym roku (dopiero kiedy były wyprzedawane po 29zł i jeszcze dorzucali gratisy) :D Oba pudełeczka fajne, ale na razie wybrałam 6-cio miesięczną subskrypcję Glossy, więc shiny musi poczekać ;)
    PS. Z tego lutowego pudełka mam peeling enzymatyczny (był we wrześniowym boxie) i płyn micelarny Bioderma (wielką butlę 500ml) i jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. SHINYBOX wyglądazdecydowanie ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zrezygnowałam już z GB bo nie zachwycał mnie zawartością - przeniosłam się do konkurencji :)

    OdpowiedzUsuń