sobota, 23 lutego 2013

Kolejny box na polskim rynku - AdoreBox

Hej!

Dzisiaj krótko. Chciałam się z Wami podzielić informacją o nowym pudełeczku. Przed chwilą dowiedziałam się o jego istnieniu dzięki dziewczynie, która podesłała mi linka do rejestracji (pewnie podobnie jak w ShinyBoxie, można dostać darmowe pudełeczko za zebrane punkty).

Jego cena jest wyższa od ShinyBoxa i GlossyBoxa - pudełko kosztuje 54zł.

Słyszałyście o tym produkcie?


Tutaj link do rejestracji (polecający):
http://www.odkrywajpiekno.pl/pl/affiliate/visit/index/id/zrTZHjrwfYRxd4CoWbofdTA7/




3 komentarze:

  1. Ależ kusi... Dzięki za informację! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi, kusi ;) Zastanawiam się, czemu jest o nim tak cicho, bo z tego co wyszperałam, pudełeczka wysyłali już w lipcu ubiegłego roku.

      Usuń
  2. hmm, czytałam o tym boxie już jakiś czas temu (chyba jakoś w grudniu) ;> Ale tam nie ma żadnych konkretnych informacji no i nie widziałam jego opisu na blogach ;>

    OdpowiedzUsuń