sobota, 2 lutego 2013

Catrice Eyebrow Set - RECENZJA

Brwi. 
Niezwykle istotny element makijażu oka. To, jak je wystylizujemy i czy w ogóle to zrobimy, ma duży wpływ na końcowy efekt naszego makijażu.
Możemy je podkreślić mocno kredką, albo tylko ułożyć woskiem. Możemy też delikatnie zaznaczyć ich kontur cieniem do brwi – ten typ właśnie preferuję.
Moje brwi są ciemne, dość gęste i wyraźnie zaznaczone, dlatego też nie lubię stosować kredki, która dodaje ciężkości oczom. Przez pewien czas eksperymentowałam z woskiem do układania brwi E.L.F, ale to też nie było to. Aż pewnego razu w Naturze znalazłam kasetkę z podwójnymi cieniami do brwi „Catrice Eyebrow Set”. Okazała się moim strzałem w dziesiątkę.





OPIS PRODUCENTA

„Idealne narzędzie do stylizacji brwi: praktyczny zestaw CATRICE Eye Brow Set. Dodatkowo poza pęsetą, pędzelkiem i lustereczkiem, zestaw zawiera 2 pudrowe cienie - dla jaśniejszych i ciemniejszych brwi. Wszechstronnie utalentowany gadżet w eleganckim pudełeczku.”

CENA
Ok. 16zł

Moja opinia

Zacznę od zgodzenia się z opisem producenta. Opakowanie jest faktycznie bardzo praktyczne. Dzięki szufladce kosmetyk możemy zabrać ze sobą wszędzie i nie musimy się martwić o pędzelek do brwi, a nawet pęsetkę, bo zawsze je mamy w tej kasetce. Plus także za lustereczko, no i ogólną estetykę produktu. Warto też zwrócić uwagę na jakość wykonania – opakowanie jest solidne, nic nie skrzypi, nie „lata”, szufladka nie otwiera nam się sama – jest dobrze zabezpieczona.

Cienie do brwi mają przyjemną lekko kremową konsystencję. Produkt po nałożeniu na pędzelek nie kruszy się i dobrze rozprowadza się na brwiach. 
Ogromnym plusem są kolory: jasny i ciemny brąz z domieszką szarości. Panie o letnim typie karnacji (czyli duża część Polek) pewnie nie raz miały problem z dobraniem odpowiedniego kosmetyku do brwi, ponieważ większość z nich ma w domieszce pigment żółty.  

Kolejnym ogromnym plusem dla mnie jest subtelność cieni. Nie są zbyt mocno napigmentowane, dzięki temu po ich aplikacji nie czuję efektu dorysowanych brwi. Wręcz przeciwnie – są podkreślone, a jednocześnie wyglądają naturalnie. Ta delikatność może być jednak minusem, jeżeli Wasz typ kolorystyczny to zima (zima ma o wiele bardziej wyraźną oprawę oczu – ten kosmetyk może być za jasny.)

Warto też wspomnieć o wydajności – za 16 zł otrzymujecie produkt, który Wam starczy na bardzo długi okres użytkowania. Ja stosuję go niemalże codziennie od kilku miesięcy, a nie zużyłam jeszcze nawet 1/10 ciemnego cienia, którego używam.

No i na koniec – wielofunkcyjność. Jeszcze co prawda tego nie próbowałam, ale doczytałam, że cienie do brwi można stosować także jako cienie do powiek.
A to wszystko za jedyne 16zł! ;)

PODSUMOWANIE:

PLUSY:
•    Poręczne, solidne opakowanie
•    Dodatkowe akcesoria bardzo dobrej jakości (pędzelek, pęsety nie używałam)
•    Przyjemna estetyka
•    Cienie nie kruszą się
•    Bardzo naturalnie podkreślają kształt brwi
•    Świetnie dobrana kolorystyka dla typu urody lato
•    Wydajność
•    Wielofunkcyjność – można używać także jako cieni do powiek
•    Cena – 16zł za dobry wydajny produkt to naprawdę nie dużo

MINUSY:
•    Kolorystyka paletki może się nie sprawdzić w przypadku innych typów kolorystycznych niż lato.




Pozdrawiam Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz