środa, 27 lutego 2013

Rimmel, Lasting Finish Lipstick By Kate Moss

Hej!

Dzisiaj wyjątkowo napiszę recenzję! Wszystko przez kobiece zachcianki, które mnie dziś ogarnęły, szłam sobie chodnikiem, pomyślałam, że sprawię sobie mega różową szminkę! Weszłam do pierwszej lepszej drogerii i od razu zaczęłam oglądać testery. Szczerze mówiąc było ciężko, miałam w głowie dokładny kolor a szminka koniecznie musiała być matowa! Zdziwiłam się… jak nie odpowiedni odcień to pomadki były bardzo błyszczące lub z małymi drobinkami! Rimmel, Lasting Finish Lipstick By Kate Moss nr 20 okazała się IDEALNA! 

Opis producenta:

Szminka jest jednym z kosmetyków Kate Moss Make Up Collection for Rimmel London, czyli kosmetyków sygnowanych własnoręcznym podpisem modelki.
Ekskluzywna przyjemność aplikacji. Formuła wzbogacona pyłem rubinowym, który nadaje kolorowi głębię i intensywność oraz zapewnia matowe wykończenie przez cały dzień. 

Poczuj dotyk aksamitu!

Cena - 17zł

Moja opinia:

Jestem mega zadowolona! Tylko jak wyszłam ze sklepu od razu pomalowałam nią usta. Kolor jest rażący, matowy - przyciąga uwagę! Zgodzę się z producentem, głębia koloru jest zaskakująca.
Szminka pięknie pachnie. Nie jestem pewna co do jej trwałości ponieważ mam ją za krótko na ustach, ale jak na razie wygląda bardzo dobrze. 

Plusy:
-piękny intensywny kolor
-piękny zapach (owocowy)
-kremowa konsystencja
-nie wysusza ust
-ładne opakowanie
-przystępna cena



Szminka dostępna w różnych kolorach :



Nie jestem ekspertem od pisania recenzji więc chyba już zakończę. Polecam serdecznie! Każda znajdzie kolorek dla siebie.

Pozdrawiam Paula






2 komentarze: